Tempus Group – Mistrzostwa Polski StreetWorkout 2016

  • 0
logojpg

Tempus Group – Mistrzostwa Polski StreetWorkout 2016


logojpg

Street Workout Poznań oraz Grupa Tempus serdecznie zapraszają na Tempus Group Mistrzostwa Polski Street Workout 2016 , które odbędą się 11 czerwca 2016 roku w Poznaniu.

REJESTRACJA ONLINE: https://competit.pl/w/6301/ 

Tak jak w poprzednich edycjach zawodów, które organizowaliśmy dajemy Wam możliwość walczyć o tytuł mistrza Polski w 4 konkurencjach:
1. Muscle up
2. Podciąganie na drążku mężczyzn (z obciążeniem 32kg)
Podciąganie na drążku kobiet (bez obciążenia)
3. Pompki na poręczach (z obciążeniem 48kg)
4. Pompki na ziemi

Szczegóły zawodów:

Miejsce: Zespół Szkół nr 7, Osiedle Zwycięstwa 101, Poznań.
Data: 11 czerwca – sobota
Odbiór pakietów startowych: od godziny 08:00 do 10:30
Start zawodów: 11:00

OPŁATA STARTOWA: 20 zł w przypadku startu w jednej konkurencji / 30 zł w przypadku startu w dwóch konkurencjach / 40 zł w przypadku startu w 3 lub 4 konkurencjach.
Pakiety startowe(zapisy) dostępne będą online od dnia 18.04.2016r.
Odbiór pakietów startowych do godziny 10:30, w dniu zawodów opłata startowa wynosi 60zł.

W ramach opłaty startowej uczestnik otrzymuje: koszulkę oraz opaskę.
W zawodach może wystartować każda osoba, która ukończyła 18 lat.

Z racji coraz większego zainteresowania naszymi zawodami w tym roku konkurencje będą przeprowadzane na trzech stanowiskach jednocześnie. Zawodnicy na każdym stanowisku będą oceniani przez dwóch niezależnych sędziów.

Organizatorzy:
TEMPUS GROUP
STREET WORKOUT POZNAŃ

Sponsor główny:
Tempus Group – grupa przedsiębiorstw działająca w wielu sektorach biznesu na terenie Polski jak i Europy, wspierająca inicjatywy młodych ludzi z różnych dyscyplin sportowych.

Wśród produktów i usług, które Grupa Tempus oferuje klientom są między innymi:
– Internet symetryczny, telefonia, transmisja danych www.tempus.net.pl
-Doradztwo podatkowe, księgowość, zarządzanie, kadry i płacewww.tiplex.pl
– Elektroniczny Magazyn Danych Archiwalnych www.emda.pl
Sprawdź nasze możliwości!
www.tempusgroup.pl

Szczególne podziękowania nalezą się Panu Wojciech Winkel z grupy Tempus, który stworzył możliwość zorganizowania tegorocznych zawodów.

Nagrody:
Muscle up
1. Miejsce – 500 zł
2. Miejsce – 300 zł
3. Miejsce – 100 zł

Podciąganie na drążku mężczyzn (z obciążeniem 32kg)
1. Miejsce – 500 zł
2. Miejsce – 300 zł
3. Miejsce – 100 zł

Podciaganie na drążku kobiet (bez obciążenia)
1. Miejsce – 300 zł
2. Miejsce – 200 zł
3. Miejsce – 100 zł

Pompki na poręczach (z obciążeniem 48kg)
1. Miejsce – 500 zł
2. Miejsce – 300 zł
3. Miejsce – 100 zł

Pompki na ziemi
1. Miejsce – 500 zł
2. Miejsce – 300 zł
3. Miejsce – 100 zł

W każdej konkurencji będzie stworzony ranking 10 najlepszych zawodników, którzy otrzymają punkty:
1. Miejsce – 10 punktów
2. Miejsce – 9 punktów
3. Miejsce – 8 punktów
4. Miejsce – 7 punktów
5. Miejsce – 6 punktów
6. Miejsce – 5 punktów
7. Miejsce – 4 punkty
8. Miejsce – 3 punkty
9. Miejsce – 2 punkty
10 miejsce – 1 punkt

10 najlepszych zawodników całych zawodów bedzie walczyło o tytuł zawodnika uniwersalnego .

Zawodnikiem uniwersalnym może zostać osoba, która wystartuje we wszystkich konkurencjach.

Finałowy set jest następujący:
3 muscle upy z 10 kg,
15 bar dipów(na pojedynczym drążku) z 10kg, 
15 podciągnięć z 10kg,
15 pompek na poręczach równoległych z 10 kg

Regulamin konkurencji:

MUSCLE UP
1. Pierwsze wejście siłowe poprzedzamy ok. 3-5 sekundowym zwisem na drążku w celu ustabilizowania się(zatrzymanie bujania ciała) po wskoku na drążek – sędzia daje znak rozpoczęcia ćwiczenia.
2. Zaliczamy wejście siłowe od pozycji pełnego zwisu(opuszczenie do wyprostu barków, proste łokcie) do wyciśnięcia się nad drążek do pozycji wyprostowanych ramion.
3. Akcentujemy wyraźnym zatrzymaniem się u góry.
4. Nie wolno odpoczywać w pozycji dolnej ani górnej dłużej niż 3 sekundy. 
5. wykonanie musi być jednakowe dla obu ramion-zabronione jest niesymetryczne wykonanie
6. Zabronione są: wejścia gimnastyczne, balansowanie ciałem(bujanie się), wyginanie bioder do tyłu krzyżowanie nóg, zginanie kolan, przesadne zginanie ciała w stawie biodrowym, kładzenie\opieranie się na biodrach, puszczanie drążka jedną ręką, zmiany chwytu, schodzenia z drążka.
7. Przed i za drążkiem będzie ustawiona poprzeczka(pół metra). Dotykanie\strącenie poprzeczki, , skutkuje niezaliczeniem powtórzenia.
8. Ćwiczenie wykonujemy na gołych dłoniach, nie wolno startować w rękawiczkach lub bandażach.
9. Dozwolone jest używanie magnezji oraz usztywnienie nadgarstków.

PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU Z CIĘŻAREM 32 KG.
1. Podciągnięcie zaliczamy od pełnego zwisu do momentu podciągnięcia się brodą powyżej drążka – zawodnik czeka w zwisie na komendę sędziego „go” która poprzedza każde podciągnięcie – podciągnięcie się przed komendą sędziego będzie niezaliczane
2. Musi być zaakcentowane zatrzymanie w zwisie do wyprostu rąk w łokciach, 
3. Dozwolone jest odpoczywanie podczas zwisu, tylko na dwóch rękach, ale nie dłużej niż 3sekundy.
4. Zabroniona jest pomoc nóg – wszelkiego rodzaju kopanie nogami, podbijanie kolanami
5. Nogi trzymamy złączone, nie krzyżujemy nóg,
6. Nie będą zaliczane podciągniecia cross-fitowe, np butterfly pull-ups
7.Podciągamy się tylko i wyłącznie NACHWYTEM.
8. Ćwiczenie wykonujemy na gołych dłoniach, nie wolno startować w rękawiczkach lub bandażach.
9. Ciężar umieszczony jest z przodu.

PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU BEZ OBCIĄŻENIA – DZIEWCZYNY: 

Podciągnięcie zaliczamy od pełnego zwisu do momentu podciągnięcia się brodą powyżej drążka – zawodnik czeka w zwisie na komendę sędziego „go” która poprzedza każde podciągnięcie – podciągnięcie się przed komendą sędziego będzie niezaliczane
2. Musi być zaakcentowane zatrzymanie w zwisie do wyprostu rąk w łokciach, 
3. Dozwolone jest odpoczywanie podczas zwisu, tylko na dwóch rękach, ale nie dłużej niż 3 sekundy.
4. Zabroniona jest pomoc nóg – wszelkiego rodzaju kopanie nogami, podbijanie kolanami
5. Nogi trzymamy złączone, nie krzyżujemy nóg.
6. Nie będzie zaliczane podciąganie cross-fitowe, np butterfly pull-ups.
7. Uchwyt tylko nachwyt!
8. Ćwiczenie wykonujemy na gołych dłoniach, nie wolno startować w rękawiczkach lub bandażach.

POMPKI NA PORĘCZACH – DIPY

Regulamin pompek na poręczach z 48 kg: 
1)Zaliczamy dipa od pełnego wyprostu rąk do minimum ramienia równoległego do poręczy 
2) Każde powtórzenie akcentujemy wyraźnie u góry wyprostem rąk w maksymalnym swoim zakresie w stawie łokciowym. 
Zawodnik czeka w podporze na komendę sędziego „go” która poprzedza każde powtórzenie – wykonanie przed komendą sędziego będzie niezaliczane
3)podczas wykonywania dipów nie można pomagać sobie nogami, nogi muszą być trzymane sztywno w pozycji – prosto w dół lub prosto lekko przed sobą , nie wolno krzyżować nóg
4)Odpoczynek podczas wykonywania swojej próby może trwać maksymalnie 3 sekundy na górze lub na dole.
5)Ciężar umieszony jest z przodu

POMPKI NA ZIEMI 
W pompkach obowiązuje schemat pucharowy a jego przebieg będzie następujący(wersja dla 80 osób):
W pierwszej rundzie uczestnicy zostaną podzieleni na 10 grup po 8 osób. Do drugiej rundy(półfinału) przejdzie 20 zawodników czyli z każdej grupy przejdą dwie osoby.
W drugiej rundzie 20 zawodników będzie walczyło w 4 grupach pięcioosobowych o wejście do finału. Z każdej grupy wyłonimy 2 osoby, czyli w finale będzie uczestniczyło 8 osób.
W finale wyłonimy 3 osoby, które zajmą miejsca na podium.

Regulamin wykonywania pompek: 
1. Tułów prosty, rozstaw ramion dowolny ale w trakcie wykonywania NIE WOLNO zmieniać rozstawu ani przechodzić np z dłoni na pięści. 
2. Pozycja startowa: tułów i ramiona proste 
3. Pozycja końcowa uginamy tak ramiona, by barki zeszły poniżej linii łokci
4. Zabronione są przerwy w pozycji górnej i dolnej niezgodne z liczeniem sędziego 
5. Nie wolno opierać klatki piersiowej, brzucha lub nosa o ziemię podczas wykonywania powtórzenia
6. Stopy muszą być złączone, sędzia ma prawo zdyskwalifikować zawodnika który po dwukrotnym upomnieniu nadal trzyma stopy szeroko bądź zmienia układ stóp
7. Nie wolno zakładać nogi na nogę
8. Wykonanie boju: 
-pozycja startowa – podpór przodem (czyli pozycja pompki) 
-sędzia rozpoczyna "liczenie": "dół"!- uginamy ramiona do pozycji końcowej, następnie na komendę sędziego "góra" prostujemy ręce w maksymalnym zakresie ruchu swojego stawu łokciowego, czekając na kolejna komendę "dół", "góra"……. 

W żadnej konkurencji nie można startować w rękawiczkach!
Przed startem zakaz używania soli trzeźwiących.
Wszelkie dyskusje z sędziami dotyczące wyniku grożą dyskwalifikacją. Ilość powtórzeń zapisana przez sędziego jest niepodważalna.

Konkurencje odbędą sie w następującej kolejności:
1. Muscle Up
2. Podciąganie kobiet,
3. Podciąganie z 32kg mężczyzn,
4. Pompki na poręczach z 48kg
5. Pompki na ziemi

Prosimy o udostępnianie wydarzenia oraz gorąco zachęcamy do udziału w zawodach!


Odpowiedz